دسته‌بندی نشده

توری سبز سایبان ،مزایا و کاربرد آن در گلخانه که نمی دانستید

استفاده ازتوری سبز سایبان در بسیاری از مکان ها از جمله پارکینگ ها و حیاط خانه ها استفاده می شود اما بیشترین استفاده از این محصول در گلخانه می باشد که کمک بسیاری به سالم ماندن گیاهان می کند.

در گذشته گلخانه ها در فضا باز بودند و همین موضوع باعث می شد بسیاری از گیاهان در اثر بارندگی و یا نور مستقیم آفتاب از بین بروند، استفاده از این محصول به حفاظت گیاهان کمک بسیاری می کند.

این توری ها در رول ها به عرض 2 متر و طول 50 تا 100 متر بسته بندی می شوند. درصد سایه اندازی این توری ها متفاوت و با سایه اندازی 80،50،30 درصد تولید می شوند ،که قیمت آنها نسبت به درصد سایه اندازی متفاوت می باشد.

توری سبز سایبان از الیاف پلیمری و پلی اتین ساخته شده و با استفاده از آن جریان هوا، کنترل نور آفتاب و تنظیم رطوبت درگلخانه شما بهینه تر می گردد.

مزایای توری سبز سایبان :

استفاده از توری سبز سایبان مزایای زیادی دارد که به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد:

استفاده این محصول در مناطق گرم باعث کاهش گرما و خنک شدن گلخانه شما می شود.

از تابش نور مستقیم افتاب بر روی گیاهان و سوختگی آنها جلوگیری می شود.

استفاده از تور سبز سایبان در گلخانه باعث کاهش تبخیر آب می شود و می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید.

مزیت اصلی استفاده از تور سبز سایبان این است که در بارندگی و طوفان مقاومت بالایی دارد و آسیب نمی بیند و همین طور از آسیب به گیاهان جلوگیری می کند.

این محصول دوام و ماندگاری بسیاری دارد و در طولانی مدت قابل استفاده هستند و اگر دچار پوسیدگی شوند قابل تعمیر هستند.

خرید تور سبز سایبان :

برای خرید تور سبز سایبان لازم است به چند مورد توجه داشته باشید:

به ابعادی آن توجه داشته باشید و با توجه به مکان مورد نظر خریداری کنید.

اب و هوای منطقه نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید، اگر در مناطق گرم و خشک قرار دارید از توری هایی که درصد سایه اندازی بیشتری دارد خریداری کنید.

از کیفیت محصول خود مطمئن شوید، توری سایبان با کیفیت در برابر اشعه های مخرب خورشید مقاومت بالایی دارند و طول عمر آنها بیشتر است.

توری های سایبان را ازمراکز معتبر خریداری کنید یا از سایت های غیرحضوری به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

جنس الیاف به کار رفته، درصد شید و اندازه سایبان از عواملی هستند که بر روی قیمت تاثیرگذاراند.

نکته پایانی :

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید کامل ترین اطلاعات و راهنمایی ها را را دریافت کنید و سپس سفارش خود را با اطمینان کامل ثبت کنید.

شما برای اطلاعات بیشتر از این محصول و دریافت قیمت دقیق تر می توانید با ما در تماس باشید.

 

8 نظر در “توری سبز سایبان ،مزایا و کاربرد آن در گلخانه که نمی دانستید

  1. توری سبز سایبان از الیاف پلیمری و پلی اتین ساخته شده و با استفاده از آن جریان هوا، کنترل نور آفتاب و تنظیم رطوبت درگلخانه شما بهینه تر می گردد.

    مزایای توری سبز سایبان

  2. عظیم سلطانی گفت:

    تورهای سبز هم گزینه بسیار خوبی بری ایجاد سایبان با گردش هوای خوب است
    عظیم سلطانی
    تولید کننده روغن حیوانی و تاجر عسل (مشهد) 🐑🌹🐄🌹🐝🌹

  3. لیلی خجسته گفت:

    استفاده از این توری ها مزایای بیشماری دارد تجارتتان پررونق

    1. admin گفت:

      سپاس از شما

  4. محمدجوادی پور گفت:

    باسلام
    استفاده از توری در گلخانه ومحیط نگهداری گیاهان بسیار عالی است زیرا هم از تابش نور مستقیم به گیاهان جلوگیری می کند هم گردش هوا مفید است

    1. admin گفت:

      سپاس از شما

  5. مقاله‌ی شما در مورد استفاده و مزایای توری سبز سایبان در گلخانه‌ها به نحوی جامع و مفید توضیح داده شده است. برخی از نکات کلیدی این مقاله عبارتند از:

    1. **استفاده در گلخانه‌ها**: توری سبز سایبان به عنوان یک محصول مهم در حفاظت از گیاهان در گلخانه‌ها معرفی شده است، زیرا کمک به کنترل نور، حفظ رطوبت و مقاومت در برابر باران و طوفان می‌کند.

    2. **مزایای استفاده**: مزایای استفاده از این توری شامل کاهش گرما و حفظ سلامت گیاهان، جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب، کاهش تبخیر آب و دوام و ماندگاری بالای محصول است.

    3. **نکات خرید**: برای خرید توری سبز سایبان، نکاتی مانند ابعاد محصول، شرایط آب و هوایی منطقه، کیفیت محصول و مکان خریداری از آن مورد توجه قرار می‌گیرند.

    4. **عوامل تاثیرگذار بر قیمت**: جنس الیاف استفاده شده، درصد سایه اندازی و اندازه توری از عواملی هستند که بر قیمت توری سبز سایبان تاثیر دارند.

    با توجه به اطلاعات ارائه شده، مخاطبان می‌توانند با اطمینان بیشتری تصمیم به استفاده از این محصول در گلخانه‌ها خود بگیرند و در انتخاب و خرید آن دقت کنند.

  6. با سلام و خدا قوت استفاده کردن از توری سبز گلخانه ای باعث می‌شود در تابستان گرمای شدید گیاهان و گلها را از بین نبرد ودر زمستان باعث یخ زدگی آنها نشود 🌹🌹🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *