وبلاگ

نایلون گلخانه یو وی دار و مشخصات آن که بهتر هست بدانید

نایلون های یو وی دار یکی از تجهیزات گلخانه و از ضروریات اصلی پوشش گلخانه می باشد. از جمله مشخصات کلی این محصول این است که در عرض و یو وی متفاوت و افزودنی های دیگر مثل آنتی فوگ و آنتی ویروس تولید شده و به صورت رول بسته بندی می شود. بعد از تولید به صورت عمده و جزئی به فروش میرسد.

تولید این نوع نایلون ها به سال 1950 میلادی بر می گردد و مقصود از نایلون یو وی گلخانه ای نوعی نایلون بزرگ و عریض است که دارای ماده ای است که گیاه را در مقابل اشعه ماوراء بنفش حفاظت می کند.از آن جایی که تشعشع های مضر نور خورشید آسیب های فراوانی را برای گیاهان گلخانه ای به وجود می آورند استفاده از این محصول تاثیر زیادی در بهبود کیفیت و رشد آن ها دارد.

تهیه این نایلون ها با توجه به نقش اساسی که گلخانه در رشد و پرورش محصولات در خارج از فصل و یا محیط طبیعی خود دارند اهمیت بسیاری دارد نایلون یو وی به علت کم کردن هزینه های مصرف انرژی توانسته اند جایگزین خیلی مناسبی به جای شیشه باشند.

اگر بخواهید این دو نوع محصول را با هم مقایسه کنیم می توان به خواص مختلف نایلون از جمله مقاومت بسیار بالا در مقابل اشعه ماوراء بنفش، مادون قرمز، باکتری ها و آلودگی ها مضر و بخصوص ارزانتر بودن قیمت نایلون نسبت به شیشه اشاره نمود. این نایلون ها با داشتن مواد EVA خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی دارند ،به همین دلیل هست که با گرم و سرد شدن هوا از بین نمی روند و 8 تا 9 سال عمر مفید دارند.

مشخصات نایلون های گلخانه یو وی دار

نایلون گلخانه یو وی دار از دو یا سه لایه تهیه شده اند فضای میان این دو لایه آکنده از هوای فشرده شده است این نوع لایه یعنی لایه درونی آن بعد از گرفتن نور خورشید اشعه های یو وی را بر می گرداند.

شاید یکی از از اصلی ترین ملاک های شما برای خرید پلاستیک گلخانه یو وی قیمت آن باشد ،با توجه به کیفیت بالایی که این نوع محصول دارد مطمئنا به نسبت سایر محصولات مشابه از قیمتی پایین تری برخوردار است. این نکته را باید در نظر داشت که با توجه به کیفیت و ماندگاری ای که نایلون های یو وی به نسبت سایر محصولات دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

میزان ضخامت این نایلون ها از 180 تا 220 میکرون متفاوت هست.لازم به ذکر هست که نایلون گلخانه ای یو وی دار تنها به رنگ شفاف تولید نمی شود این محصول هیچ محدودیتی در رنگ بندی ندارد برای رنگ کردن نایلون گلخانه از ماده ای به نام مستربچ رنگی استفاده می شود که همین امر به میزان اندکی سبب افزایش هزینه نایلون می شود.پلاستیک گلخانه ای رنگی به نسبت محصولات شفاف میزان بیشتری از اشعه های مضر را دفع می کنند نایلون های گلخانه ای غیر از شفاف به رنگ های رایج زرد و سبز نیز هستند.

نکته پایانی :

در فرآیند خرید هر چه قدر میزان خرید افزایش یابد قیمت یا هزینه کم تر می شود از آن جایی که کیفیت و میزان ماندگاری این محصول حرف اول را می زند، خرید آن تنها از طریق مراکز رسمی و معتبر می تواند تضمین کننده مرغوبیت آن باشد.

به همین منظور چنان چه به دنبال نایلون گلخانه یو وی هستید می توانید با مراجعه به سایت ما علاوه بر بررسی و مشاهده محصولات نسبت به خریدی مطمئن اقدام نمایید.

 

 

 

 

9 نظر در “نایلون گلخانه یو وی دار و مشخصات آن که بهتر هست بدانید

  1. 💎 سلام
    نایلون گلخانه یو وی دار از دو یا سه لایه تهیه شده اند فضای میان این دو لایه آکنده از هوای فشرده شده است این نوع لایه یعنی لایه درونی آن بعد از گرفتن نور خورشید اشعه های یو وی را بر می گرداند.💎

  2. اشعه های مضر رو دفع میکنه
    به رنگ سبز و زرد موجوده
    خاصیت کشسانی داره و انعطاف پذیری بالایی داره
    تاجر نایلون

  3. نایلون گلخانه یوویدار یکی از تجهیزات گلخانه‌ای است که در عرض یووی متفاوت و افزودنی‌های دیگر مثل آنتی فوک و آنتی ویروس تولید شده است و به صورت رولی می‌باشد منظور است نایلون‌های عریض و بزرگی هستند ه گیاهان را در برابر اشعه ماورای خورشید محافظت می‌کنند

    1. نجمه جعفری گفت:

      با سلام و درود
      نایلون گلخانه‌ای یو وی دار تنها به رنگ شفاف تولید نمی شود و محدودیتی در رنگ بندی ندارد و ضخامت این نایلون ها از ۱۸۰ تا ۲۲۰ میکرون است و برای خرید این محصول هر چه میزان خرید بیشتر شود بطبع هزینه کمتری باید پرداخت کرد

  4. نایلون گلخانه یوویدار یکی از تجهیزات گلخانه‌ای است که در عرض یووی متفاوت و افزودنی‌های دیگر مثل آنتی فوک و آنتی ویروس تولید شده است و به صورت رولی می‌باشد منظور است نایلون‌های عریض و بزرگی هستند ه گیاهان را در برابر اشعه ماورای خورشید محافظت می‌کنند

  5. نایلون گلخانه یوویدار یکی از تجهیزات گلخانه‌ای است که در عرض یووی متفاوت و افزودنی‌های دیگر مثل آنتی فوک و آنتی ویروس تولید شده است و به صورت رولی می‌باشد منظور است نایلون‌های عریض و بزرگی هستند ه گیاهان را در برابر اشعه ماورای خورشید محافظت می‌کنند

  6. سلام
    نایلون های گلخانه ای یو وی دار دو یا سه لایه دارند که بعد از تابش نور خورشید به آن اشعه های یو وی را رد نمی‌کند و برمی گرداند
    همچنین این نایلون ها در رنگ های مختلف تولید می شوند و بر خلاف تفکر عمومی تنها در رنگ شفاف تولید نمی شوند

  7. سلام و درود. نایلون گلخانه یو وی دار یک جایگزین پرکاربرد برای نایلون ساده در گلخانه‌ها است. مزایای استفاده از نایلون گلخانه یو وی دار عبارتند از:

    1. 🌞 مقاومت بهتر در برابر اشعه‌های مضر اشعه ماوراء بنفش (UV): نایلون گلخانه یو وی دار مقاومت بیشتری در برابر اشعه UV دارد که به حفظ کیفیت محصولات گیاهی کمک می‌کند.

    2. 🌧️ مقاومت بهتر در برابر شرایط جوی: این نوع نایلون به خوبی از باران، وزش باد و تغییرات دمایی حفاظت می‌کند.

    3. 💧 انتقال بهتر نور: نایلون گلخانه یو وی دار به خوبی نور خورشید را انتقال می‌دهد که کمک به رشد بهتر گیاهان درون گلخانه می‌کند.

    4. 💼 طول عمر بیشتر: این نوع نایلون ممکن است دارای عمر طولانی‌تری نسبت به نایلون ساده باشد که می‌تواند هزینه‌های تعویض و نگهداری را کاهش دهد.

    5. 👨‍🌾 حمایت از کشاورزان: با افزایش بهره‌وری و کارایی در کشاورزی، نایلون گلخانه یو وی دار می‌تواند به کشاورزان در بهبود عملکرد محصولاتشان کمک کند.

    به عنوان یک جایگزین بهتر و مقاوم‌تر در مقایسه با نایلون ساده، نایلون گلخانه یو وی دار می‌تواند گزینه مناسبی برای شرایط خاص گلخانه‌داری باشد.

  8. تنها به رنگ شفاف تولید نمیشود و محدودیتی برای رنگ بندی نداره طول عمر بالایی دارد و بادوام است
    نانو فصلی نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *