وبلاگ

نایلون گلخانه شفاف 10درصد یووی با ضخامت 220 میکرون پرشین یزد

همانطور که می دانید پوشش گلخانه یکی از اصلی ترین تجهیزات گلخانه هست که در انتخاب آن باید بسیار توجه کرد. پرشین پوشش پلیمر یزد با توجه به استاندارد اروپایی و استاندارد ملی کشورمون ایران توانسته یکی از برترین تولید کنندگان نایلون های گلخانه باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با نایلون شفاف 10 درصد یووی این مجموعه بیشتر آشنا کنیم ،تا خریدی مطمئن برای پوشش گلخانه خود بدو ن هیچ تردیدی انجام دهید.
همه ما میدانیم که برای تولید محصولات خارج از فصل نیاز به گلخانه داریم ،ودر این گلخانه باید تمام شرایط رشد و نمو محصولات از جمله نور،گرما،رطوبت و همچنین دور نگه داشتن محصولات از عوامل طبیعی مثل طوفان و یخبندان را فراهم کنیم در غیر اینصورت نمی توانیم محصولات ایده الی به بازار عرضه کنیم. با نایلون 10درصد یووی پرشین که برای پوشش گلخانه خود از ان استفاده می کنید،تمام شرایط مطلوب را برای تولید محصولات گلخانه خود مهیا می کنید.
لازم به ذکر هست که نایلون های گلخانه 10درصد یو وی پرشین سه لایه ،وبا ضخامت 220 میکرون با استانداردهای لازم تولید می شود.


افزودنی هایی به نایلون گلخانه پرشین اضافه میگردد که به آن اشاره می کنیم:
1_ آنتی یو وی : این افزودنی نایلون را از آسیب اشعه ماورا بنفش که در نور خورشید هست حفظ کرده و همچنین باعث افزایش طول عمر پلاستیک می شود.درصد یو وی در این پلاستیک 10 درصد هست که بالاترین درصد را دا راست.
2_ EVA : این افزودنی باعث مقاومت زیاد پلاستیک در برابرآسیب های فیزیکی و طبیعی (خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری ) می شود.
3_آنتی ویروس : این افزودنی از ورود طیف نوری دلخواه برای رشد حشرات و آفات به گلخانه شما جلوگیری می کند. بنابراین با استفاده از این نایلون گلخانه از تولید و تکثیر آفات داخل گلخانه به خودی خود جلوگیری به عمل می اید.
4_ IR : این افزودنی از خروج اشعه مادون قرمز جلوگیری میکند و مانع از کم شدن دمای گلخانه شما در طول شب و روز خواهد شد.که خود به خود از استرس به گیاه جلوگیری به عمل می اید. و کاهش سوخت و مصرف بهینه را در پی خواهد داشت.
5_ آنتی فوگ : این افزودنی از تشکیل قطره آب بر روی سطح داخلی نایلون جلوگیری می کند ،که از کاهش ورود نور در گلخانه  و همچنین از ریزش قطره آب بر روی گیاه که باعث بیماری های قارچی می شود جلوگیری می کند.

طول عمر این نایلون های گلخانه که 10 درصد یو وی دارد بین 8 تا 9 سال می باشد. نایلون گلخانه 10 درصد یو وی در دو گرید A و گرید B تولید می شوند. هر دو گرید از نظر کیفیت شبیه به هم هستند ،ولی گرید A دو افزودنی ( آنتی فوک و آی آر ) را بیشتر از گرید B دارد.
حال که با نایلون گلخانه شفاف 10درصد یو وی وبا ضخامت 220 میکرون به خوبی آشنا شدید ،در زمان خرید این محصول دقت کنید که نشان استاندارد داشته و از افراد و فروشندگان معتبر خریداری کنید ،تا زیان و ضرری به شما وارد نشود.و حتی در این زمینه می توانید از ما مشاوره بگیرید و بهترین خرید را تجربه کنید.

11 نظر در “نایلون گلخانه شفاف 10درصد یووی با ضخامت 220 میکرون پرشین یزد

  1. 💎 سلام
    نایلون های گلخانه 10درصد یو وی پرشین سه لایه ،وبا ضخامت 220 میکرون 8الی9سال عمر دارد 💎

    1. سلام و درود‌. استفاده از نایلون در ساخت گلخانه‌ها بسیار مفید است! 🌿 نایلون معمولاً به عنوان یک پوشش گرمایی و عایق در گلخانه‌ها استفاده می‌شود. این مواد به خوبی نور خورشید را انتقال می‌دهند و همچنین از حفظ حرارت در داخل گلخانه کمک می‌کنند. 🌞🌱

      همچنین، نایلون دارای وزن سبک و هزینه ارزانتری نسبت به گلاس و پلی‌کربنات می‌باشد. اما باید توجه داشت که نایلون با گذر زمان به دلیل تابش‌های مستقیم آفتاب ممکن است خراب شده و دوباره نیاز به تعویض داشته باشد. 🔄

      از طرفی، استفاده از نایلون در گلخانه‌ها به مدت طولانی می‌تواند کارایی را بهتر کند و به کاهش هزینه‌های نگهداری کمک کند. 🌿🌿

  2. سلام وقت بخیر
    پوشش گلخانه یکی از اصلی ترین تجهیزات گلخانه هست که در انتخاب آن باید بسیار توجه کرد.
    برای خرید پوشش نایلونی گلخانه با اقای دهقان تماس بگیرید تا مشاوران راهنمایی کنند.
    تجربه خرید مطمئن و متفاوت داشته باشید.

  3. سلام
    نایلون های یو وی دار از گلها و گیاهان در برابر اشعه ی مضر خورشید محافظت می کنند

  4. سلام
    برای تولید محصولات خارج از فصل خودشون نیاز به گلخانه داریم ، پس نیازه تو گلخانه تمام شرایط رشد و نمو گیاه از جمله نور،گرما،رطوبت و همچنین دور نگه داشتن محصولات از عوامل طبیعی مثل طوفان و یخبندان را فراهم کنیم در غیر اینصورت نمی توانیم محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کنیم. با نایلون 10درصد یووی می توانید تمام شرایط مطلوب ذکر شده را برای تولید محصولات گلخانه خود فراهم کنید

  5. نایلون گلخانه شفاف ۱۰ درصد یووی ر این گلخانه تمام شرایط رشد و نمو محصولات از جمله نور گرما رطوبت و دور نگه داشتن از عوامل طبیعی مثل طوفان و یخبندان را فراهم می‌کند و این نایلون بسیار بسیار محکم است

  6. Extended Opportunity گفت:

    Elevate Learning Adventures with The Story Shack!

    A library of 200+ high-quality books tailored to the school curriculum.
    StoryShack’s Build a Book bundle features word searches, quizzes, creative coloring pages, high-quality images, and top SEO keywords.
    StoryShack’s StoryCraft Pro bundle includes the “Melody Minds Library” with 350+ music tracks and “AnimateMasters Pro,” offering 30+ categories of animations.
    And as if that’s not enough, here are the MEGA BONUSES:

    ✔ 100+ Mega Mazes Pack
    ✔ 100+ Sudoku Elements Pack
    ✔ 100+ Comic Book Template Pack
    ✔ 100+ Handwriting Practice Template Pack
    ✔ 100+ Kids Story Book Templates
    ✔ Canva Book Templates
    ✔ Additional beautiful content like journal prompts
    ✔ INCLUDED: The Ultimate Workbook

    Click https://ext-opp.com/StoryShack to explore The Story Shack e-Learning Collection and seize the opportunity for multiplied income!

  7. سلام وقت بخیر
    یکی از مهمترین اجزای تجهیزات گلخانه، نایلون گلخانه شفاف 10درصد یووی با ضخامت 220 میکرون می باشد
    برای پوشش دهی گلخانه به کار می رود
    که این نایلون گلخانه موجب می شود تا شرایط برای رشد و نمو محصولات و گیاهان فراهم شود
    این شرایط شامل گرما نور و رطوبت می باشد
    همچنین این نایلون از شرایط جوی بد هوا از جمله :سرما، یخبندان ،طوفان، در فصول سرد محافظت می نماید

  8. سلام و درود بیکران
    نایلون گلخانه برای محافظت از محصولات داخل گلخانه در برابر عوامل جوی هوا در فصول سر از جمله: باد، باران، یخبندان، طوفان ممانعت به عمل می آورد
    همچنین شرایط را برای رشد و نمو گیاه و محصولات به وجود می آورد
    معمولا طول عمر این نایلون گلخانه هشت تا نه سال می باشد
    بسته به نوع گریدش aیا b تولید می گردد
    نایلون یکی از مهمترین اجزای اصلی گلخانه محسوب می شود

  9. پارسا گفت:

    سلام اطلاعات خوبی از نایلون پرشین یزد کسب کردم .از شنا سپاسگزارم

  10. جبروتی گفت:

    سلام و درود
    من نمی دانستم که برای تولید نایلون گلخانه افزودنی زیادی به آنها اضافه می گردد و هر کدام کار خاصی انجام میدن

    تشکر می کنم از اطلاعاتی که به من دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *