نایلون های گلخانه, وبلاگ

نایلون گلخانه ۱۰ متری ۲۰۰ میکرون پرشین پلاستیک یزد

نایلون گلخانه 10 متری با ضخامت 200 میکرون پرشین پلاستیک یزد یک نوع پوشش پلی‌اتیلنی است که توسط شرکت پرشین پلاستیک یزد تولید می‌شود. این نایلون به دلیل ویژگی‌های خاص بیشتر شناخته شده و بیشتر در گلخانه‌ و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های این نایلون شامل:

1. کیفیت برتر : نایلون پرشین پلاستیک یزد،  از جنس پلی‌اتیلن با کیفیت بالا است که باعث می‌شود مقاومت و دوام آن بالا باشد. و در دو نوع گرید A و گرید B تولید می شوند.

2. شفافیت مناسب : شفافیت خوب این نایلون به خوبی نور خورشید را عبور می‌دهد و برای رشد گیاهان مناسب است.

3. مقاومت در برابر UV : این نایلون مقاومت بالایی در برابر اشعه‌های UV دارد و از فرسایش و زودگذراندن جلوگیری می‌کند.

4. عایق حرارتی : ویژگی‌های عایقی این نایلون می‌تواند حرارت را در داخل گلخانه حفظ کرده و برای حفظ گرما مناسب باشد. این خاصیت برای شبهای سرد زمستان عالی بوده و نمی گذارد با درجه حرارت زیر صفر بیرون گلخانه و نداشتن بخاری کافی خسارت به گلخانه شما وارد شود.

5. مقاومت مکانیکی : با توجه به کیفیت تولید شرکت پرشین پلاستیک، این نایلون مقاومت مکانیکی بالایی دارد و در مقابل ضربه‌ها و خراش‌ها مقاوم است. همچنین کشسانی بالایی داشته که طول عمر این نایلون را بیشتر می کند.

بنابراین، نایلون گلخانه 10 متری 200 میکرون پرشین پلاستیک یزد به عنوان یک انتخاب با کیفیت و قابل اعتماد برای پوشش گلخانه‌ها و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد نایلون ۱۰ متری ۲۰۰ میکرون پرشین پلاستیک یزد

نایلون 10 متری با ضخامت 200 میکرون پرشین پلاستیک یزد در زمینه پوشش گلخانه‌ و استفاده در سایر زمینه‌های کشاورزی چندین کاربرد مهم دارد که به آن اشاره می کنیم

1. پوشش گلخانه : از جمله کاربردهای اصلی این نوع نایلون، پوشش گلخانه‌ها است. این نایلون به دلیل شفافیت مناسب خود، نور خورشید را به خوبی عبور می‌دهد و برای رشد بهتر گیاهان در داخل گلخانه ایده‌آل است.

2. محافظت از محصولات : با مقاومت در برابر اشعه‌های UV، این نایلون می‌تواند محصولات کشاورزی را از فرسایش و آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر محافظت کند.

3. کشت محصولات فصلی : با استفاده از این نایلون می‌توان در گلخانه‌ها محصولاتی که به شرایط گرم و مرطوب نیاز دارند را در فصولی که شرایط آب و هوایی مناسب نیست رشد داد.

4. کشت محصولات گرمسیری : به دلیل ویژگی‌های عایقی و مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، این نایلون برای کشت محصولات گرمسیری نیز مناسب است.

5. استفاده در کاشت آزاد : در بعضی موارد، این نوع نایلون برای پوشش و محافظت از محصولات کاشت آزاد نیز استفاده می‌شود تا آن‌ها را از عوامل مختلف مانند باران، برف، و وزش بادهای موسمی محافظت کند.

به طور کلی، نایلون 10 متری 200 میکرون پرشین پلاستیک یزد با توجه به کیفیت و مقاومت بالای خود، در زمینه‌های مختلف کشاورزی و گلخانه‌داری کاربردهای متعددی دارد.


 نکته پایانی :

با توجه به کیفیت در تولید و مقاومت در برابر عوامل مختلف محیطی و دوام بالا، این نایلون یک انتخاب عالی برای استفاده پوشش گلخانه‌ و کشاورزی است. استفاده از این نوع نایلون می‌تواند به بهبود شرایط رشد گیاهان، حفظ حرارت و محافظت از محصولات در برابر عوامل مختلف محیطی کمک کند، که باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت محصول نهایی می‌شود.

جهت مشاوره ، قیمت و اطلاعات تکمیلی می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و قیمت درب کارخانه را با ما تجربه کنید.

10 نظر در “نایلون گلخانه ۱۰ متری ۲۰۰ میکرون پرشین پلاستیک یزد

  1. مهرداد رشنو گفت:

    درود
    سپاس از توضیحات کاملتون.

  2. سلام وقت بخیر
    اگر قصد احداث گلخانه دارید از نایلون ده متری در کشاورزی و باغداری خود بهره ببرید. تا بستر رشد گیاهان و محصولات شما به بهترین شکل صورت گیرد.
    موفق و موید باشید.

  3. نایلون گلخانه ۱۰ متری با ضخامت ۲۰۰ میکرون پرشین پلاستیک یزد دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد یک کیفیت برتر ۲ شفافیت مناسب ۳ مقاومت در برابر یووی ۴ عایق حرارتی ۵ مقاومت مکانیکی نتخاب عالی برای پوشش گلخانه می‌باشد

  4. نایلون گلخانه ۱۰ متری با ضخامت ۲۰۰ میکرون پرشین پلاستیک یزد دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد یک کیفیت برتر ۲ شفافیت مناسب ۳ مقاومت در برابر یووی ۴ عایق حرارتی ۵ مقاومت مکانیکی نتخاب عالی برای پوشش گلخانه می‌باشد

  5. عظیم سلطانی گفت:

    نایلون گلخانه 10 متری با ضخامت 200 میکرون پرشین پلاستیک یزد یک نوع پوشش پلی‌اتیلنی است که توسط شرکت پرشین پلاستیک یزد تولید می‌شود. این نایلون به دلیل ویژگی‌های خاص بیشتر شناخته شده و بیشتر در گلخانه‌ و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد

    عظیم سلطانی
    تولید کننده روغن حیوانی و تاجر عسل (مشهد) 🐑🌹🐄🌹🐝🌹

  6. نایلون گلخانه 10 متری پرشین یزد پوشش مناسبی برای گلخانه ها و حفاظت از گلها و گیاهان می باشد چون از پوشش یووی برخوردار هست

  7. نایلون پرشین پلاستیک یزد، از جنس پلی‌اتیلن با کیفیت بالا است که باعث می‌شود مقاومت و دوام آن بالا باشد. و در دو نوع گرید A و گرید B تولید می شوند.

  8. سلام
    یکی از با کیفیت ترین نوع نایلون، نایلون گلخانه ای ۱۰ متری ۲۰۰ میکرون می باشد که مقاومت بسیار خوبی دارد و عایق حرارتی هم هست

  9. پارسا گفت:

    مقاله زیبایی بود اطلاعات خوبی از این نایلون ها کسب کردم ممنونم

  10. حامد صداقت گفت:

    سلام وقتتون بخیر. بله دقیقا همینطوره ممنون از مطالب خوبتون. درضمن تنوع محصول و قیمتی مناسبی که دارید با جاهای دیگه قابل مقایسه نیست❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *